2010. május 16., vasárnap

Ha azt csinálhatod, amit szeretsz

Világ életemben a szervezéshez értettem a legjobban. Már a suliban is kultúrfelelős voltam, és imádtam bármilyen rendezvényt megszervezni.
Privát életemben rengeteg meglepetés buli szervezése kötődik hozzám. Néhány éve az lett a munkám, amit a legjobban szeretek: esküvőszervező irodát nyitottam.

Elsősorban esküvők szervezése a fő profil, de természetesen más jellegű rendezvényeink is vannak.
Az esküvőket nagyon szeretem!
Ha az ember azt csinálhatja, amit szeret, akkor örömmel végzi a munkáját.
Még sosem éreztem azt, hogy "jaj, most nincs kedvem elmenni arra a találkozóra".

Az esküvőszervezés részemről hivatás. Kb. olyan, mint az orvos, ő sem mondja azt, hogy most nem dolgozom, nem segíthetek. Akkor és ott teszi a dolgát, amikor kell.
Nálam is így működik ez. Nem 8-tól 4-ig van nyitva az iroda, hanem bármikor időpont egyeztetéssel.
Ha a Pár este 8-kor ér rá, akkor találkozunk. A rugalmasság fontos ezen a területen.
És a megbízhatóság!
Hiszen a szervezés alatt szinte családtaggá válik az ember. Bíznak bennem, hisznek nekem, elfogadják a tanácsokat, és rám bízzák életük egy legfontosabb napjának eseményét.
Ez a bizalom egy felbecsülhetetlen érték!
Jó érzés megnyugtatni a menyasszonyt, vagy örömanyákat, ha valamiért aggódnak!
Jó érzés összekacsintani velük, ha valamelyik álmuk valóra vált, és úgy történt meg, ahogy azt eltervezték!
Jó érzés, az, amikor a vendégek azt mondják távozáskor: Nagyszerűen éreztük magunkat!
A vendégek nekem sosem mondják ezt tiszteletből, nem áll érdekükben imponálni, ezek mindig őszinte szavak. Azt mondják ki, amit éreznek.

Nincs két egyforma pár, nincs két egyforma esküvő, és nincs két egyforma érzés.
Minden esküvő más, és ettől szép!

Vasárnap hajnalban kellemesen elfáradva megyek haza, és örülök, hogy ismét részese lehettem 2 ember megismételhetetlenül szép napjának!

Ezért nagyszerű, ha azt csinálod, amit szeretsz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése